تولید محتوا

محتوای تصویری
بازاریابی محتوا بصری امروزه یکی از پرطرفدارترین محتواهای بازاریابی دیجیتال است و استفاده روزافزون از رسانههای اجتماعی بصری مانند فیسبوک، توییتر، لینک دین، پینترنست، اینستاگرام و … موجب شده تا صاحبان کسب و کار و بازاریابان دیجیتال آنلاین از این نوع محتوا استفاده فراوانی برای رسیدن به اهداف خود داشته باشند.

محتوای ویدیویی
امروزه مدیران بازاریابی محتوا بهخوبی میدانند که با چارچوبهای مشخصشده ، بهترین موضوع برای تولید محتواهای ویدئویی، تهیه فیلمهای آموزشی و توضیحی، مصاحبههای مسئولان، فیلمهای بدون تاریخ انقضا همچون تهیه غذا و … و ویدئوهای تبلیغاتی است.

محتوای متنی
درتحقیقات جهانی انجام شده در حوزه محتوا همواره محتوای متنی توانسته بیشترین اعتماد مخاطب را جلب کند. به همین دلیل است که مقالات پژوهشی در قالب نوشته منتشر میشوند. یا در بین مجموعههایی که هم کتاب و هم فیلم آنها موجود است، کتابشان بیشتر جنبه یادگیری و فیلم بیشتر جنبه سرگرمی را بخود میگیرد.